Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu „Wirtualna Akademia PIFS”, podczas którego pokażemy, jakie możliwości prezentacji firmy z naszej branży daje Facebook i LinkedIn. Przybliżymy oczekiwania tych dwóch społeczności co do contentu i formy. Pokażemy jakie rozwiązania można wykorzystać, aby uzyskać konkretne „leady”
Webinar poprowadzi Pani Sylwia Dębowska – Lenart, marketer, specjalista ds. social mediów, trener, właścicielka agencji kreatywnej Lenart Interactive.
Pani Sylwia jest praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem, prowadzi szkolenia z budowania marki, marketingu w social mediach i e-marketingu dla wielu branż w całej Polsce, publikuje artykuły w branżowej prasie, jest certyfikowanym trenerem biznesu. .
Rozpoczęcie 14 marca 2019, o godz. 11, czas trwania ok. 2h.
W programie m.in.:
- Social media w Polsce – co charakteryzuje poszczególne serwisy
- Czy Facebook jest do zabicia czasu a LinkedIn dla ekspertów? Na jakie treści reagują społeczności tych serwisów
- Facebook to nie tylko posty – poznaj możliwości dla firm (nie tylko) szkoleniowych: Facebook Live, Facebook Watch i grupy Facebooka
- Spadek zasięgów organicznych – jakie opcje zawiera system reklamowy Facebooka, aby budować świadomość marki i zbierać leady
- Jakie możliwości stwarza firmom szkoleniowym serwis LinkedIn
- Jak krok po kroku stworzyć stronę firmową na LinkedInie
- Jakie funkcje LinkedIna służą publikowaniu treści w tym serwisie oraz nawiązywaniu kontaktów
- Jak połączyć działania płatne na LinkedInie i Facebooku
Członków PIFS zapraszamy bezpłatnie, instytucje niebędące Członkami PIFS mogą „testowo” uczestniczyć w jednym webinarze (nie dotyczy webinarów informacyjnych o SUS 2.0.).
Nasze webinary są realizowane dzięki wsparciu ze strony firmy DEKRA Polska, której bardzo dziękujemy za pomoc.
Zarejestruj się Wymagania systemowe