Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu „Wirtualna Akademia PIFS”, tym razem tematem będzie Klient w czasie pandemii – gdzie jest, czego szuka i jak go pozyskać?
Webinar poprowadzi Aleksandra Adrian, wieloletni manager i praktyk public relations, Agencja komunikacji Catchers.
Agencja Catchers to zespół doświadczonych konsultantów prowadzących działania komunikacyjne dla największych globalnych firm z wielu branż m.in. Zalando, PayPal, Vision Express, Schneider Electric, Volkswagen Financial Services.
Firma wspierała PIFS w komunikacji sytuacji polskiej branży usług rozwojowych w związku z pandemią koronawirusa. Materiały na ten temat znalazły się m.in. w TVN24, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Onecie, Pulsie HR i wielu innych redakcjach ogólnopolskich i lokalnych.
Rozpoczęcie 27 maja 2020, o godz. 11, czas trwania ok. 2h.
W programie m.in.:
- Dobry insight kluczem do zrozumienia potrzeb klienta - jak go znaleźć i zdefiniować
- Persony, czyli kim jest nasz klient - o czym myśli, co czuje i gdzie go znaleźć
- Precyzyjne dotarcie - jak kosztowo-efektywnie docierać do klienta
- Key message, czyli co i jak mówić, by przekonać klienta
- Online offline'owi nie równy - jak utrzymać uwagę klienta i uatrakcyjnić zdalne szkolenie
- Lojalizacja, czyli kliencie wróć!
Członków PIFS zapraszamy bezpłatnie, instytucje niebędące Członkami PIFS mogą „testowo” uczestniczyć w jednym webinarze (nie dotyczy webinarów informacyjnych o SUS 2.0.).
Nasze webinary są realizowane dzięki wsparciu ze strony firmy DEKRA Polska, której bardzo dziękujemy za pomoc.
Zarejestruj się Wymagania systemowe