Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że po dwuletniej przerwie, spowodowanej pandemią Covid-19 w bieżącym roku wracamy do organizacji konkursu „INNOWACJA EDUKACYJNA ROKU”.
Uruchomiliśmy I etap konkursu - rejestracja rozwiązania na stronie www konkursu „Innowacja Edukacyjna Roku 2022” możliwa jest do 31 stycznia 2023 r.
Celem konkursu jest propagowanie innowacyjnych usług rozwojowych oraz narzędzi wspierających ich skuteczność i efektywność.
Wspomagamy firmy z sektora usług rozwojowych w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań (nowych programów uczenia się, nowych narzędzi, także przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii), stąd narodziła się idea promowania najbardziej innowacyjnych firm i tworzonych przez nie innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych.
Konkurs skierowany jest do:
- firm szkoleniowych i firm pracujących na rzecz rynku edukacji;
- wykonawców usług szkoleniowo – rozwojowych czyli trenerów, coachów, mentorów, ekspertów i doradców etc.;
- menedżerów działów rozwoju w firmie;
- i innych, którzy odpowiadają za rozwój ludzi w organizacjach i instytucjach.
Zgłaszane rozwiązania powinny mieć walor rozwiązania nowego, które warto popularyzować. Rozwiązania będą oceniane według 3 kluczowych kryteriów, zakres każdego z nich jest otwarty, a przykładowe interpretacje podajemy poniżej:
1. Innowacyjność – powinny być nowym lub istotnie ulepszonym rozwiązaniem, np.:
a) rozwiązanie wykorzystuje metody rzadko lub dotychczas nie stosowane w danym podejściu do zagadnienia;
b) rozwiązanie zawiera autorskie metody lub autorskie podejście do zagadnienia;
c) rozwiązanie dotyczy najnowszych zachowań / kontekstów / sytuacji / produktów pojawiających się na rynku i w społeczeństwie.
2. Praktyczność – powinny być możliwe do zastosowania w praktyce świadczenia usług rozwojowych, np.:
a) rozwiązanie umożliwia wykorzystanie w różnych branżach (produkcja, sprzedaż,…) lub środowiskach (biznes, NGO,…);
b) rozwiązanie jest możliwe do zastosowania w typowej sali szkoleniowej lub online; nie wymaga szczególnych środków technicznych;
c) rozwiązanie nie wymaga poniesienia znacznych kosztów.
3. Wartość dodana – ich zastosowanie powinno przynosić efekty edukacyjne na poziomach: wiedzy, umiejętności, zwiększonej świadomości lub efekty biznesowe, np.:
a) rozwiązanie zawiera elementy budujące nowe kompetencje lub w istotny sposób rozszerzające aktualne kompetencje uczestników;
b) rozwiązanie zawiera element refleksji / wyciągnięcia wniosków przez uczestników dla swojej pracy zawodowej;
c) rozwiązanie dotyczy ważnych kompetencji dla branży, grupy zawodowej, rodzaju organizacji.
Szczegóły i informacje o konkursie
Partnerzy Konkursu: