Wyszukiwarka

Dla człónków

Przeczytaj
Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 Logo Dni Uczenia się Dorosłych Sektorowa Rada ds.Kompetencji Usługi Rozwojowe logo Innowacja Edukacyjna Roku
Status: Aktualne
Ilość dni: 1
[02.08.2022]

Szkolenie pracowników i ich nieustanny rozwój są kluczem do powodzenia organizacji. Pracownicy coraz częściej oczekują innowacyjnych formy edukacji i… zaskoczenia. Potrzebują też wsparcia i wzmocnienia, nie tylko w obszarze pełnionych obowiązków. Działy Learning&Development, a także firmy szkoleniowe muszą nieustannie się edukować i rozwijać, by nadążać za szybko eskalującymi potrzebami pracowników i rzeczywistości, która stawia nowe wyzwania.

O tym co nowego i ważnego, knowledge management, learning&development opowiemy podczas konferencji online Learning&Develepment Strategies już 29 sierpnia.

Miejsce i czas: 29 sierpnia 20222 r. godz. 9:00 - format ON-LINE

W programie m.in.:

  • - Trendy w Learning & Development
  • - Diversity & Inclusion - od czego zacząć i dlaczego warto
  • - Odporność psychiczna i praca w stresie - jak wspierać pracowników w trudnym czasie
  • - People Experience - jak budować strategię L&D w organizacji
  • - Shadowing - kiedy cień staje się Twoim zawodowym sprzymierzeńcem
  • - Nauka przez wirtualne doświadczanie - jak w innowacyjny sposób przekazywać wiedzę
  • - Szkolenia i co dalej - jak przekuć efekty szkolenia w praktyczne działania
  • Wiedzą i doświadczeniem podzielą się:

  • - Jacek Chmielecki, partner zarządzający DO&HAVE
  • - Izabela Chocianowska, menadżer ds. wellbeingu w Orange
  • - Malwina Faliszewska, konsultantka i ekspertka w obszarze Diversity&Inclusion oraz Learning&Development
  • - Małgorzata Grzegorczyk, group learning & development manager, Adamed Pharma
  • - Ewa Krupa, dyrektor kultury i rozwoju Orange
  • - Grażyna Krzysztofowicz, talent acquisition manager, HalfPrice
  • - Aleksandra Lemańska-Czajka, learning & development and talent manager
  • - Agnieszka Maruda, mentorka liderów, trenerka metody Instant Influence w Polsce
  • - Janusz Pietroszek, założyciel studia filmowego Vireo Media
  • - Marzena Sawicka, członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
  • Konferencja została objęta patronatem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

    Członków PIFS i Waszych kontrahentów zapraszamy do udziału w konferencji ze specjalną zniżką 20% (kod rabatowy do formularza dostępny w newsletterze, na Grupie PIFS lub poprzez kontakt z Biurem PIFS).

    Sprawdź program oraz zarejestruj się poprzez formularz zgłoszeniowy

    Zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu

    Jakość

    Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.


    Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.

    Dowiedz się więcej o SUS

    W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.

    Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS

    Kongres Edukacji Pozaformalnej

    Kongres KEP 2019 to kontynuator dorobku Kongresu Edukacji Pozaformalnej. W dniach 18 i 19 września 2019 r. gościliśmy w progach Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego. To była już czwarta edycja inicjatywy środowisk zajmujących się wspieraniem uczenia się przez całe życie poza systemem edukacji formalnej, przestrzeń do dyskusji o osiągnięciach i wyzwaniach jakie przed stoją przed branżą rozwojową. Kongres był świetną okazją na spotkanie najwybitniejszych specjalistów sektora, którzy przyjechali z całej Polski, ale nie tylko, aby podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniami i pomysłami.

    W ciągu tych dwóch dni Kongres odwiedziło ponad 650 osób, co było dla nas potwierdzeniem, że nasza inicjatywna wciąż budzi zainteresowanie i warto ją kontynuować. Tym razem przygotowaliśmy mnóstwo interesujących propozycji dla uczestników, jednak dzieląc je na dwa dni. Pierwszy dzień poświeciliśmy innowacji w branży rozwojowej, natomiast drugi rozwojowi kompetencji menadżerskich. Każdego dnia uczestnicy mogli liczyć na ciekawe debaty eksperckie, sesje plenarne prowadzone przez wybitnych specjalistów w swoich dziedzinach. Ponadto pierwszego dnia Kongresu przygotowaliśmy również sesje tematyczną, podczas której ogromnym zainteresowaniem cieszyło się spotkanie z przedstawicielami PARP, poświęcone projektowi BUR 2.0.

    Kongres KEP 2019 był także okazją do rozstrzygnięcia pierwszej edycji Konkursu Innowacja Edukacyjna Roku, który jest inicjatywą naszej Izby. Spośród 17 zgłoszonych do konkursu rozwiązań i projektów innowacyjnych, Kapituła konkursu wybrała 6, które zostały zaprezentowane uczestnikom Kongresu KEP 2019. Po prezentacjach przyszedł czas na rozstrzygnięcie i przyznanie tytułów. Pierwsze trzy miejsca wybrała Kapituła konkursu, natomiast uczestnicy Kongresu zdecydowali o przyznaniu tytułu "Nagroda publiczności". Wszystko o rozstrzygnięciu i laureatach Konkursu znajduje się na stronie internetowej Innowacja Edukacyjna Roku

    Relacja z Kongresu KEP 2019 dostępna na naszym fan page oraz na stronie internetowej Kongresu

    Publikacje PIFS

    • Rama Kwalifikacji Usług Rozwojowych w praktyce poza systemem kwalifikacjiCzy wiesz, „rama” może być użyteczna nie tylko przy opracowywaniu kwalifikacji, ale także być narzędziem wspierającym ocenę posiadanych zasobów kadrowych czy przeprowadzania rekrutacji? Może mieć też wiele innych zastosowań w firmie świadczącej usługi rozwojowe – zapoznaj się z opracowaniem PIFS autorstwa Andrzeja Lecha, głównego eksperta i Dyrektora ds. Statutowych PIFS. Pobierz
    • Biała Księga Usług RozwojowychPoznaj sektor usług rozwojowych jaki jest, z jakimi barierami się boryka, jakie są czynniki wzrostu, w którą stronę zmierza - to kompleksowe i wyczerpujące opracowanie stworzone przez zespół uznanych ekspertów branżowych. Pobierz
    • Poradnik: Firmy sektora usług rozwojowych w ZSKOpracowanie może być pomocne dla firm oferujących usługi rozwojowe, zastanawiających się, jaki wpływ na ich działalność może mieć ZSK i w jaki sposób znaleźć w nim swoją rolę i miejsce. Pobierz
    • Rama Sektorowa Usług RozwojowychRaport to dorobek wielomiesięcznej pracy zespołu ekspertów sektora usług rozwojowych i szerokiej konsultacji wstępnych projektów w środowisku branżowym. Zidentyfikowaliśmy podstawowe obszary działalności w sektorze usług rozwojowych. Pobierz

    Dołącz do nas

    Kto może być członkiem?

    Członkiem PIFS może być przedsiębiorca, którego przedmiotem działania jest świadczenie usług rozwojowych. Są wśród nas mali i duzi, początkujący i doświadczeni, firmy szkoleniowe, uczelnie, organizacje pozarządowe, firmy doradcze, zajmujące się coachingiem czy e-learningiem, o pełnym przekroju tematycznym i form – bardzo się cieszymy tą różnorodnością, to nam daje możliwość konfrontacji różnych perspektyw i zmusza do poszerzenia horyzontów. Czekamy również na Ciebie.

    Procedura jest bardzo prosta:

    • Już dzisiaj wypełnij formularz na dole strony
    • Prześlemy do Ciebie deklarację przystąpienia do PIFS
    • Uzupełnij ją, sprawdź, czy jest poprawna – w szczególności czy poprawnie jest wskazany sposób usankcjonowania zakresu Twojej działalności dotyczącej szkoleń czy doradztwa (PKD wskazany w KRS/CEIDG, statut lub uchwała władz). W szczególnych przypadkach, jeśli zakres Twojej działalności gospodarczej nie jest informacją ogólnodostępną (KRS/CEIDG/statut na stronie www) lub niedawno uległ zmianie, możliwe, że poprosimy Cię o przesłanie nam stosownego dokumentu
    • Podpisz (zgodnie z zasadami reprezentacji Twojej instytucji) i wyślij do nas skan deklaracji na adres biuro@pifs.org.pl
    • Opłać wpisowe w oparciu o otrzymaną notę statutową z adresu biuro@pifs.org.pl
    • Poczekaj kilka dni na decyzję Zarządu PIFS, Biuro Izby poinformuje Cię o zakończeniu procedury i prześle certyfikat potwierdzający dołączenie do Izby …i gotowe.

    Co dalej?

    • Poinformuj swoich klientów i partnerów, że dołączyłeś do prestiżowego grona firm świadczących usługi rozwojowe, które stosują wysokie standardy jakościowe określone w Kodeksie Dobrych Praktyk PIFS, myślą o rozwoju własnej organizacji i promują uczenie się przez całe życie, prowadzą do rozwoju jednostek, grup lub organizacji
    • Załóż konto na strefie strony www dostępnej tylko dla członków i korzystaj z jej zasobów - bazy wiedzy, repozytorium webinarów, ogłoszeń itd., dołącz do Grupy Zamkniętej na FB
    • Śledź korespondencję z Izby - będziemy Ci przesyłać newsletter oraz inne ważne informacje, m.in. zaproszenia na wydarzenia organizowane przez PIFS lub rekomendowane przez nas imprezy Partnerów - networkingi z członkami biznesowymi, szkolenia i warsztaty
    • Przejrzyj listę tematów webinarów dla członków, bardzo prawdopodobne, że znajdziesz tam interesujące Cię tematy
    • Jeśli jeszcze nie posiadasz branżowego certyfikatu jakości potwierdzającego wdrożony system zarządzania jakością SUS 2.0, na stronie sus.pifs.org.pl pobierz treść standardu, przeanalizuj go, przeprowadź samoocenę, pobierz i wypełnij zgłoszenie na audyt Dekry – nie zapomnij wskazać, że jesteś członkiem PIFS, a otrzymasz 1000 zł rabatu
    • Śledź kalendarz wydarzeń, uczestnicz w spotkaniach regionalnych, poznawaj właścicieli i managerów innych firm z branży, wymieniaj się z nimi doświadczeniami i know-how

    Składka za pełny rok to jedynie 1800 zł brutto, do tego płatne w 2 ratach + jednorazowe „wpisowe” 500 zł

    Chcę wstąpić do PIFS

    Formularz

    Publikacje
    Dołącz
    SUS 2.0
    Projekty
    Dla członków
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.