Polska Izba Firm Szkoleniowych jako partner w projekcie ,,Kreowanie środowiska zorientowanego na uczącego się – rozwój kultury jakości w edukacji" bardzo serdecznie zaprasza na organizowaną przez nas Konferencję - Od indywidualizmu do wspólnoty: kultura uczenia się w organizacji. Wydarzenie odbędzie się 29.02.2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa, Targowa 56, Warszawa - w formie stacjonarnej. Elementem towarzyszącym konferencji będą warsztaty: Kultura uczenia się - jak rozwijać potencjał organizacji? organizowane przez Wszechnicę UJ.
Grupą docelową do której kierowane jest wydarzenie są: edukatorzy, specjaliści i managerowie HR oraz specjaliści, L&D, wszystkie osoby odpowiedzialne za działania strategiczne, rozwój organizacji oraz kształtowanie kultury. Podczas konferencji przeniesiemy się poza utarte schematy i zainicjujemy rozmowę o przyszłości uczenia się w organizacjach. Pomimo powszechności rozmów na temat zrównoważonego rozwoju, wciąż utrzymuje się stary paradygmat, którego domeną jest rywalizacja i dążenie wyłącznie do maksymalizacji zysków.
Zapraszamy na konferencję, podczas której podejmiemy temat uczenia się ludzi w miejscu pracy i organizacji jako całości - rzetelnie i na poważnie. Będzie okazja do zgłębienia pojęcia kultury uczenia się, skonfrontowania praktyki z wynikami badań oraz poznania kluczowych aspektów środowiska wspierającego uczenie się w organizacjach. Panel dyskusyjny dostarczy rożnych perspektyw, a także będzie okazją do wymiany dobrych praktyk.
Prelegentami podczas wydarzenia będą:
- Iwona Sołtysińska - Dyrektorka ds. Rozwoju Wszechnicy UJ, konsultant organizacji, trener, coach, facylitator, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 20 lat zajmuje się wspieraniem rozwoju ludzi, zespołów i organizacji.
- Piotr Piasecki - Ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener. Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską.Posiada Międzynarodowy Certyfikat Konsultanta i Trenera Zarządzania. Jest współtwórcą i prezesem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Harmonogram wydarzenia:
- 09:00 - 09:15 - Rozpoczęcie i wprowadzenie
- 09:15 - 10:10 - Stary paradygmat organizacji “pod ścianą” | Piotr Piasecki
- 10:10 - 10:30 - Przerwa kawowa
- 10:30 - 11:50 - Uczenie się systemu jako całości - jak kreować nową jakość? - panel dyskusyjny | Stanisława Zwijacz, Joanna Bednarska, Bartłomiej Brach, Jacek Jakubowski, Katarzyna Piwowarczyk | Panel poprowadzą: Iwona Sołtysińska i Piotr Piasecki
- 11:50 - 12:10 - Pytania
- 12:10 - 12:30 - Przerwa kawowa
- 12:30 - 13:30 - Kultura uczenia się w praktyce | Iwona Sołtysińska - Omówienie modelu, prezentacja narzędzia diagnostycznego - wymiana dobrych praktyk
- 13:30 - 14:30 - Wspólny obiad | możliwość konsultacji dot. narzędzia diagnozy i tworzenia kultury uczenia się w organizacjach
Program konferencji
GRANTODAWCY PROJEKTU:
PARTNERZY PROJEKTU:
Projekt Kreowanie środowiska zorientowanego na uczącego się – rozwój kultury jakości w edukacji korzysta z dofinansowania o wartości 114 639,50 euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG.
-
Celem projektu jest:
-
1. Nabycie wiedzy na temat wykorzystania nowych technologii w edukacji, tworzenia zintegrowanego środowiska uczenia się oraz budowania kultury jakości w usługach edukacyjnych przez 10 przedstawicieli kadry zarządzającej instytucji partnerskich dzięki wizycie studyjnej w Oslo oraz wspólnemu opracowaniu produktów edukacyjnych opracowanie we współpracy z IDN i PIFS produktów skierowanych do edukatorów, wspierających rozwój kultury jakości oraz rozwój paradygmatu humanistycznego w uczeniu się.
-
2. Zacieśnienie współpracy z WUJ i IDN w celu tworzenia ekosystemu wsparcia organizacji sektora edukacji w zmianie kultury organizacyjnej, podejmowaniu nowego paradygmatu uczenia się sprzyjającego włączeniu społecznemu oraz integracji oferowanych usług realizowanych w różnych formach.
Projekt Kreowanie środowiska zorientowanego na uczącego się – rozwój kultury jakości w edukacji korzysta z dofinansowania z budżetu Rzeczpospolitej Polskiej, stanowiącego 15% wartości dofinansowania tj. 20 230,50 euro.